15 Temmuz 2013 Pazartesi

Şehri rahat bırakmak gerek


Ataköy'ün bu halini görmedim (isterdim)

Bu halini de görmedim (isterdim)

Bunu gördüm ! (istemezdim)
Bunu da görecekmişiz ! (istemiyorum)

Bu otel (Hyatt ) bitince bitmiyor,uzun hukuki mücadelelere rağmen yanına 3 inşaat daha geliyor.

Zaten Ataköy halkı yıllarca göreceğini gördü !

Artık onlar yerine amex,visa ve mastercard ile yurdumuza döviz  bırakacak irili ufaklı turist kardeşlerimiz, single veya double odalarında , otel spa'sında , roof barda manzaraya bakacaklar ve sahili de doya doya kullanacaklar...

O turist kardeşlerimiz otelden check-out yapacaklar..."I stayed at a hotel near the sea ,very close to airport"  diyecekler başkaları check-in yapacak...

Tamam kabul ,"Ataköy'de hayattayım İbraam bey, şimdi taksiye bindim geliyorum Levent'e sizin plazaya" abiler , "Berkant,duygularımı çok karışık bu ilişki nereye gidiyor diyorum" ablalar de kalacak...

Bizler televizyonda "İstanbul'daki otellerin yatak kapasitesi arttı.." gibi cümleler duyacağız...

Şehri rahat bırakmak gerek.

Çok geç doğru ama bazen 2008'de çekilen fotoğrafları görüp iç çeker hale geliyoruz...

Daha az bina , biraz daha açık alan (yeşil olmasa bile olur)

* * *

Şehir bölge planlamada master yapacaktım.
Gerçi asıl niyetim askere gitmeyi geciktirmekti .
4 soru soracaklarmış işte bunlar dedi bir arkadaşım...
"Mod medyan" durumu yani.
Ezberledim,hatta çaktırmamak için  küçük hatalar da yapacaktım...

Sabah kalktım midem ağrıyor.Dün çok soğuktu üşüttüm galiba dedim
O zamanlar tam otomatik çamaşır makinesi klozetin tam karşısındaydı, gün içinde 10+ kere gördüm...
Sınavı kaçırdım.

Eğer öyle bir master yapsaydım şimdi mektepli olarak üzülüyor olacaktım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder